Selectează o Pagină

Intrebari frecvente

Iata care sunt cateva din intrebarile frecvente trimise de cititori. Daca ai si tu o intrebare, lasa-mi un mesaj prin formularul de contact si iti voi raspunde in cel mai scurt timp posibil.

Obisnuiesc sa mananc ceva in fata televizorului. Ce poate inseamna asta?

Daca obisnuiesti sa mananci stafide imbracate in ciocolata, e posibil sa fii incantator, amabil si sociabil. Daca iti plac bomboanele M&M, probabil esti  calm, echilibrat si cumpatat. Citeste mai multe aici.

Vreau cateva sedinte de psihonutritie. Unde ma pot inscrie?

Daca vrei sa te inscrii la sedinte de psihonutritie (food psychology coaching), trimite un mail pe contact [@] mananc-inteligent [.] ro, in care poti solicita mai multe detalii. Fie ca vrei sa slabesti, fie sa te ingrasi sau pur si simplu ai probleme in relatia cu mancarea, ori cu imaginea personala, poti sa te inscrii la sedintele de psihonutritie.

Nu-mi place sa tin dieta. Ce trucuri sa folosesc pentru a slabi?

Am adunat aici, pentru tine, cele mai eficiente trucuri de psihonutritie. Citeste si tu.

Ma simt dependenta de mancare. Care ar fi cauzele?

Am o veste buna pentru tine. Nu ai o problema legata de vointa, chiar daca, probabil, ai gandit asta de nenumarate ori. Si nu, nu o sa te ajute nimeni daca iti spune sa mananci mai multe legume si sa faci mai multe exercitii, chiar daca acestea ar fi niste alegeri sanatoase. Citeste mai multe aici.

Gasesc carti de food psychology (psihonutritie) in limba romana?

Anul acesta am lansat un program de dezvoltare personala in psihologia comportamentului alimentar (food psychology) format dintr-o carte si un audiobook, pentru cei care vor o noua viziune asupra relatiei cu mancarea si chiar asupra vietii. Citeste mai multe aici.

Cum sa slabesc fara sa fac schimbari majore in dieta si in viata mea?

Mici schimbari in obisnuintele legate de mancat sunt de baza pentru o scadere in greutate reala. In plus, e dificil pentru majoritatea oamenilor sa respecte un program pe termen lung. Iata cateva sfaturi pentru slabit: pastreaza o evidenta clara a tot ce mananci, dar mai ales a alimentelor sanatoase; nu manca niciodata direct din punga – intotdeauna stabileste portia in farfurie. Citeste mai multe aici.

Ce efecte are cafeaua asupra noastra?

Dupa o ceasca de cafea, oamenii vad mai bine pe intuneric sau recunosc culorile mai usor. Cafeaua ne ajuta sa ignoram stimulii din mediu care ne-ar distrage atentia, mai ales cand desfasuram activitati monotone. Cafeaua nu ne tine insa atat de treji pe cat credem. Citeste mai multe aici.

Condimentele ma pot ajuta sa slabesc?

Ghimbirul imbunatateste digestia pentru ca creste pH-ul din stomac si stimuleaza enzimele digestive. Scortisoara ajuta la scaderea indicelui de masa corporala. Semintele de mustar iti taie pofta de mancare si te determina sa mananci mai sanatos. Citeste mai multe aici.

Cum sa scap de obisnuintele alimentare proaste?

Lista mea suna cam asa:
– sa nu-mi pun a doua oara in farfurie;
– sa nu folosesc farfurii mari – chiar daca, uneori, recunosc, am impresia ca mancarea nu va intra pe farfuria mica; este doar o iluzie cu care ma pacaleste foamea;
– sa-mi pun intotdeauna portii mai mici decat cele pentru sotul meu (pare un lucru evident precum 1 + 1 = 2? Ei bine, POT sa mananc cat sotul meu, daca vreau, si, nu, acest comportament sigur nu e unul cu care sa ma mandresc). Citeste mai multe aici.

Cartea de psihonutritie

Daca iti plac vestile bune si noutatile

Buna! Sunt Elena Ceciu, Coach in Psihonutritie.

Vreau sa iti ofer GRATUIT un indrumar pentru schimbare despre mancare si diete, in format PDF. 

Unde sa iti trimit indrumarul?

 

Iti multumesc pentru inscriere!