Va povesteam prin octombrie ca mi-am propus sa merg macar o data pe luna la un workshop, seminar, conferinta pentru experiente noi.

o noua experientaSaptamana asta, am ajuns la conferinta „Targetare si campanii eficiente”. Probabil, va veti intreba de ce va spun despre conferinta, ca nu prea are legatura cu acest site. Ei bine, cred ca fiecare care are o afacere ar fi putut gasi informatii utile aici, viziuni noi, idei demne de pus in practica. Iar cine nu are inca o afacere isi poate intelege mai bine comportamentul de client, de consumator de marketing, si poate intelege mai bine comportamentul firmelor ofertante. Si poate gasi desigur idei de afaceri profitabile. Niciodata nu e timpul pierdut.

La conferinta am descoperit de exemplu cat de important este sa ai clare in minte obiectivele, si asta e valabil pentru oricine, nu doar pentru firme. Si cum poti sa iti atingi obiectivele chiar si cand acestea se refera la a deveni top 3 in nisa ta, cand abia intri pe piata. Sau cum poti face dintr-o problema un avantaj. Si acum, ca a venit vorba despre asta, va spun ca citesc o carte foarte interesanta, cu radacini in intelepciunea tibetana, care ne spune ca o intamplare nu este pozitiva sau negativa, ci are un potential ascuns. Depinde de noi cum folosim acest potential – in bine sau in rau. Dar despre carte va voi scrie pe indelete cu alta ocazie.

Iar daca aveti o afacere, probabil stiti deja ca este esential sa va cunoasteti publicul. Asta, ca sa stiti cum sa va adresati, ce probleme are acest public si cum puteti veni in intampinarea lor. Nu va povestesc mai multe, veniti la conferinte, veti ramane cu lucruri utile. Eu cred ca daca raman macar cu un singur lucru dintr-o intalnire (sau o carte) care misca ceva major in viata mea, atunci a meritat efortul.

Si inca un lucru, pe care l-am auzit la conferinta trecuta. Imi pare rau ca nu am tinut minte autorul, dar mi-a ramas ideea: dupa conferinta, cu mintea plina de informatii, cresti. Apoi, dai un pic inapoi pe masura ce trece timpul de la experienta noua, dar nu vei cadea niciodata mai jos decat ai fost inainte de a avea acea experienta. Deci suntem mereu in crestere, pe o spirala ascendenta. Cautati, asadar, mereu experiente noi.

Foto credit: Pixabay.com