Tocmai am gasit o “jucarie” interesanta pentru pasionatii de retete culinare, dar care sunt preocupati si de sanatatea lor, mai precis, de cea a creierului.

ThinkFood

“Thinkfood. Brain fitness recipes” este o carte de bucate care contine 50 de retete insotite de informatii despre beneficiile pe care le au pentru creier, precum si de tips-uri pentru un plus de savoare.

Ca sa ai idee despre continut, afla ca printre retetele Thinkfood se afla una de somon cu usturoi pe pat de spanac (cred ca am ales-o pentru ca sunt innebunita dupa somon).

Reteta se face destul de usor. Se prajesc fileuri de somon in unt in care se pune si usturoi maruntit. Apoi somonul se asaza peste spanac fiert. Asta, pe scurt.

De ce a fost aleasa pentru carte? Pentru ca somonul are acizi grasi omega-3 si un nivel foarte scazut de mercur. Beneficii pentru creier aduc si spanacul, si usturoiul.

Reteta a fost preluata de pe Dine & Dish.

Daca te intereseaza si celelalte retete din carte, inregistreaza-te pe siteul PositScience.com si vei primi pe mail una pe saptamana, in fiecare miercuri.

Proiectul a fost realizat de Posit Science, in colaborare cu o echipa de foodbloggeri care au oferit retetele.

Posit Science ofera instrumente noninvazive care implica plasticitatea naturala a creierului pentru imbunatatirea sanatatii sale. Este sustinut de o echipa de specialisti in Stiintele Neurologice care colaboreaza pentru realizarea de programe care sa imbunatateasca performanta cognitiva.

Pana la urma, e minunat sa gatesti mancaruri delicioase, care nu doar sa-ti bucure simturile, ci sa te si ajute sa iti mearga mintea mai bine. Deci, mananca inteligent!